Ons streven is om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen dat u zich gehoord, gezien en begrepen voelt. Soms kan het echter gebeuren dat u ontevreden bent over uw behandeling. Laat dat weten aan de behandelaar van uw zaak, zodat jullie met elkaar naar een oplossing kunnen zoeken. Wanneer u er niet uitkomt, kunt u een klacht indienen. In onze klachtenprocedure wordt omschreven hoe dit in zijn werk gaat.
Deze regeling verstaat onder:
Dit reglement is van toepassing op de behandeling van klachten over gedragingen van De Kruijf Letselschade Expertise BV en haar medewerkers.
Een klacht dient schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend bij de directie van de organisatie, de heer mr. H.J. de Kruijf. Dit kan per e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een klacht omvat altijd de volgende informatie:
Indien de klacht niet compleet is ingediend wordt u daarover geïnformeerd. U krijgt dan 14 dagen de tijd om de klacht compleet te maken. Wordt aan dit verzoek niet voldoen dan zal de klacht niet in behandeling worden genomen.
De termijn voor het indienen van een klacht bedraagt 4 weken, te rekenen vanaf de datum waarop de gedraging waarover geklaagd wordt heeft plaatsgevonden.
De Kruijf Letselschade Expertise BV bevestigt binnen 2 weken de ontvangst van de klacht.
6. Behandelingsprocedure
De directie draagt binnen 6 weken zorg voor een schriftelijke inhoudelijke reactie. Mocht deze termijn niet haalbaar blijken te zijn, dan wordt de klager hierover tijdig en schriftelijk geïnformeerd met vermelding van de reden van de vertraging en de termijn waarbinnen wel zal worden gereageerd.
Mocht het antwoord niet naar wens zijn, dan wijst de directie de klager op de mogelijkheid om de klacht extern in te dienen bij een daartoe bestemde instantie, zoals het NIVRE.
Op de klachtenregeling en de behandeling van de klacht is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Lid van